uzaktan eğitim nedir

Online eğitim sertifikaları özgeçmişinizde çokça iyi gözükecektir.

Şu anda kariyerinizin hangi aşamasında olduğunuz önemli değil. Online eğitim özgeçmişinizde her süre iyi görünecektir. Yeni bilgiler öğrenmeye istekli olduğunuzu, kendinizi geliştirmeye istekli olduğunuzu ve kişisel gelişime önem verdiğinizi potansiyel işverenlerinize anlatmış olacaksınız. İşe alım uzmanları online eğitim sertifika programlarına katılanlara her süre müspet bakar. Çünkü işe alım bir yarıştır. Kişisel gelişimine ve eğitime ciddiyet vermeyenleri eleyeceklerdir.
Online eğitim nedir diye soracak olursanız, size özgeçmişinizde parlayan bir yıldızdır derim.

Hepimiz deneyimler aracılığı ile iyiyi kötüyü ve çirkini öğreniriz. Geçmişteki konuyla ilgili deneyimler esas alınarak bunların üzerine inşa edilmelidir. Bu, tıpkı sürede kişilerin eğitimi önemsemesinin de iyi bir nedeni uzaktan online eğitim olmakla birlikte eğitimleri ile ilişki kurmalarına da destekçi olur. Eğitimi kişiselleştirebildiklerinde ve "Bu, beni nasıl daha iyi bir hale getirecek" sorusuna cevap verdiklerinde, eğitim, teorikten pratiğe doğru yol almış olur.

Eğitim uygulaması zaman, gayret ve kaynak açısından sık bir süreçtir. Bununla birlikte, gayretlerinizin maharetli olduğunu nasıl anlayacaksınız? Başka bir deyişle, başarı kriteriniz nedir? Bu, "çalışanların yüzde doksanı bütün eğitimden geçmiş olmalı" bunun gibi basit bir ölçüt olabileceği bu gibi " çalışanların en küçük yüzde sekseni modern teknik becerilerde uzman seviyesinde olmalıdır ve müşterilerle üst düzey bir mühendisin desteği yapılmaksızın kendileri konuşabilecek düzeyde olmalılar" bunun gibi detaylı bir ölçüt de olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ısparta müzik aletleri satan yerler

Şişme Zıpla Fırlat Su Oyunları

Şişme Yat Kaydırağı